Band of brothers

Jag har fått ett uppdrag som jag på fullaste allvar ska genomföra.
jag ska kolla igenom hela band of brothers boxen för att ta reda på i vilket avsnitt som en hink med kiss kastas på någon. öhhh
Mycket pengar står på spel.
Johan tror att det är i avsnitt 2 eller 3 jimmy tror att det är i avsnitt 7 eller 8.
Har Johan rätt får han 40 000 kr av Jimmy har jimmy rätt får han 20 000 kr av Johan.
Jag kan ju säga efter att ha tittat på avsnitt 1 och 2 att johans chans att ha rätt har minskat.
För i avsnitt 2 var det inte!
Ärligt talat så tror jag inte att det kommer bli några pengar till någon.
Tror inte att någon av dom har lust att sälja sin bil eller så.

Imorrn ska vi nog åka till huset och titta igen. Åh jag vill flytta NU!
Nu har jag varken lust eller ork till att göra något här hemma.
Det känns så jäkla tråkigt. Vill bara flytta!!

Nehe ska man ta ett avsnitt till kanske.


LOVE

Kommentarer
Postat av: Ewe

Har ni inga bilder på huset?



Annars får ni se till å fixa det imorrn :d



Hur är det annars?

Inte långt kvar nu

Kram

2009-02-21 @ 18:13:31
Postat av: Nanny

Inga bilder finns på huset. Det får nog bli när vi flyttar dit isf! Det känns lite dumt att gå runt att knäppa kort när dom andra fortfarande bor kvar! Så du får vänta=)

KRAM!

2009-02-25 @ 11:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0