JÄVLA AMATÖRER

Nu är jag irriterad... usch!

För det första så har jag ont...
Stog och diskade igår kväll och plötsligt smällde det till i höften.
Aj! Kunde inte ens stödja på benet.
Vette sjutton vad som hände.. men nått var det..
men jag tänkte att jag skulle försöka jobba iaf!
Märkte när jag satte mig i bilen i morse.. att det inte var så himla skönt.. så jag förstog nästan att det inte skulle gå.
Hur som hellst så hade jag helt rätt.. det funkade inte.. det gjorde för ont för att jobba.
Så jag åkte hem.. mellanlandade hos mamma en sväng..
Tog igen lite sömn som jag missade i natt-- klollade på kl senast kl2.. det är ju lagom kul när man ska upp och joibba kl5. Men men..

sen iaf skulle jag åka hem.
Det var två bilar på vägen... jag och en till.
Jag körde i strax över 100.. den andra bilen låg bakom mig..
I början är ju vägen ganska så bred, men den blir smalare.. mycket smalare faktiskt.
Många tycker ju att den där vägen är skit läskig.. men för en som har åkt den där vägen varje dag i 2 års tid så är det inte sån big deal längre... man kan nästan köra och blunda!!
Men iaf... den där bilen skulle om mig.. (medans vägen var bred)
Sen märkte han ju snabbt att "oj vad smal vägen blev... läskigt jag tror jag lägger mig i 70 ist"
Ohhh vad irriterande.
Helvete ska man köra om någon då får man väl för fan ta och gasa också.
Men nej........ Hatar sånt där.. bland det värsta jag vet faktiskt!!!
JÄVLA AMATÖRER!
Sen är ju kanske inte jag världens bästa bilförare.. men om jag kör om någon då gör jag det av en anledning... jag vill fram lite fortare än den som jag kör om... inte fan lägger jag mig och blockar hela vägen heller.

Ska vara hemam från jobbet imorrn också.. dom frågade om dom skulle ringa in någon annan och det är väl lika bra att dom gör det utåfall att det inte skulle bli bättre.

Men va´kul... Tack för en underbar dag!

 LOVE

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahaha vilken idiot!!!!

finns ju gott om idioter!

2009-02-12 @ 15:52:10
URL: http://hannananana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0