lugnt och skönt

god morgon!
Jag har vart vaken sen hav nio ungefär.. men jag har inte gjort någonting alls.
Ätit frukost och kollat lite på tv och vips så är klockan snart 11. tufft!
Micke stack 9 imorse, han skulle hämta jimmy, dom skulle till uppsala, köpa fotbollshandskar och skor, sen ska dom vidare på match som börjar kl 12.
han kommer väl hem ungefär 3 sen sticker han igen 4 halv 5 då ska dom till gävle och titta på hockey.
Så jag är ensam heeela dagen.
Ska nog bara vara hemma och göra ingenting!
Kan ju faktiskt vara ganska skönt.
Just nu känner jag inte för det.. jag är ganska rastlös.. men det löser sig nog!
Lina jobbar till kl 2 så kanske har hon lika tråkigt som mig sen.
Vi får la se.


jaha och dagarna går.. jajjemen.
26 dagar kvar till bf!

På måndag ska vi till förlossningen och kike lite, på tisdag ska jag till barnmorskan och på onsdag är det föräldraträff igen. Oj oj oj det ligger på nu!
Föräldraträffen var för övrigt ganska så bra!
Vi pratade lite om smärtlindring, förlossningen osv..
pax för att ha all smärtlindring man kan få =)

Nej nu ska jag krypa ner i soffan...

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0