magen

Var till barnmorskan idag! Det gick bra! =)
Jag följer kurvan precis som jag ska!!
Har gått upp 1 kilo sen sist... (två veckor sedan). och har gått upp totalt 14 kg nu.
bebisens hjärta slog 144 slag/min




Tänkte uppdatera er med lite bilder på min tjocka mage=)

                                       
        v. 31                                                    v. 31



          
                v. 35                                               v. 35


Japp.. som ni ser så växer jag fortfarande.. och är numera ENORM!! enligt mig själv iaf!
Det finns ju dom som har betydligt större mage än mig.. och dom kan jag nästan tycka lite synd om!
Tycker att det här räcker!




Nu till något helt annat...
Folk som borde skämmas.
Hur tänker man.. hur fan fungerar man som människa?
jag har gjort dumma saker i mitt liv.. mycket dumt faktiskt.. men nej inte har jag väl lagt upp en massa "pusskort" på mig och en kille en månad efter att det tagit slut mellan mig och en annan kille. En kille som jag dessutom vart tillsammans med i sisådär 5- 6 år.
Nej det är lite i brist på respekt tycker jag.
Ett stort jäkla ego är man om man gör så.
Usch... mm folk kan sjunka väldigt fort i ens ögon..
Och det har den här människan gjort nu.
Sjunkit ända ner till botten.. i mina ögon!
Nu har jag fått det sagt också...

Snälla skriv gärna några fina kommentarer nu också... jag väntar =)



LOVE

Kommentarer
Postat av: Hanna

Superfin mage Nanny :) stor och rund, snart är det dax. Puss

2009-02-18 @ 06:52:22
URL: http://hannananana.blogg.se/
Postat av: Linda

Håller tummarna för att allt går bra på förlossningen :) lycka till

2009-02-18 @ 10:49:20
Postat av: Nanny

Tackar tackar!

2009-02-18 @ 12:22:11
Postat av: Jonas

Tjockis:) Känns som att de kan vara nära nu så jag ville bara önska lilla familjen all lycka! Hoppas tösens färd till verkligheten går jätte bra! Kramar!

2009-02-18 @ 14:16:52
Postat av: Anonym

Tack Jonas!! =) mm vi hoppas på att allt går bra! Kramar

2009-02-18 @ 15:45:12
Postat av: tes

Heej Nanny! Naaw, magen är underbar! :) Hoppas att allt är bra med er. Hälsa Micke! Kram

2009-02-18 @ 16:57:44
URL: http://tes.blogg.se/
Postat av: Nanny

Tack Tes! =) allt är bra med oss, med dig med hoppas jag. Micke hälsar tillbaka! Kram

2009-02-18 @ 18:54:39
Postat av: Ewe

Hahaha, Tjockis!!!



Vilken fin och stoooor mage du har.. Haha, snart är den liten igen, (lyllos dig som har nått å skylla på)...



Keep up the good work och ploppa v 12!!!

:D



Kramar

2009-02-18 @ 18:54:59
Postat av: nanny

Thank you ewe!! =) OM jag får söga vad jag tror så blir det inget v 12-- men jag lovar.. jag ska göra mitt allra bästa! =) Kram å puss

2009-02-18 @ 22:55:15
Postat av: Elina

Äsch det där är väl ingenting, pluttmage!

En annan får bras med en sån där bamsing hela dagarna i ända. Moahaha!

Nej nu jävlar får det gå undan så hon ... ELLER HAN ;) kommer ut snart!



Och du.. veheeeeheeeem kan du syfta på i det här inlägget?! Tss

2009-02-20 @ 09:48:16
URL: http://www.sockerspjutet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0