seg slappardag

Har vart ledig idag!
Och jag har verkligen inte gjort någonting!
har suttit lite vid datorn och sen har jag bara legat i soffan och kollat på nå tråkiga repriser av gamla serier,
Kanske någon ovärd talkshow också..
Ja ni vet säkert... sånt man kollar på om dagarna när man inte har bättre för sig.

Nu är det 2 arbetsdagar kvar sen är det helg. Skönt som sjutton!
Älskar helger! Fast jag inte gör något speciellt då heller. men det är ju ändå helg och Micke är hemma också.
Funderar på att åka iväg och handla lite bebis grejer på lördag kanske. =)
Jag är så himla glad för vagnen vi har köpt.. tycker om den himla himla mycket.
kanske har jag inte visat!?
Läger upp en bild




Nå vad tycks??


Nehe om man ska gå och lägga sig kanske.. ska ju trots allt upp kl 5 imorrn så....
NATTI




LOVE






Kommentarer
Postat av: Hanna

Supersnygg vagn... Dock har Nessan redan visat mig den ;) Skönt med helg. Puss

2009-02-12 @ 07:13:56
URL: http://hannananana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0