Sjukling

Faster Yvonne och hennes man Åke har precis vart här och hälsat på.
Dom hade semla med sig.. och tulpaner! =) Snällt =)
Och så fick jag små små raggisar, en liten mössa och en kofta som hon hade stickat.. hehe så himla sött!

Jag mår inget bra idag.. har tagit tablett för att orka vara på benen så just nu är det väl ok.
Men så fort den slutat värka så får det bli liggläge.. usch. jag orkar inte.
vill må bra!! Det är liksom extra jobbigt att vara sjuk när man är gravid har jag kommit på.

Men men.. sånt är livet--- dumt att gnälla kanske.

Nehe.. lite kaffe kanske?!


Linda kusin.. jag hoppas att allt går bra för dig.. håller alla tummar jag har! KRAMAR!!

LOVE

Kommentarer
Postat av: tes

Jopp, jag mår bra!! :) Är så spännande att följa er resa mot familjelivet.. Krya på dig nu!

2009-02-18 @ 23:47:30
URL: http://tes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0