1 dag kvar till bf

Nu är det en dag kvar till bf.
Och ingen bebis har velat kommit ut ännu.
Får se när h-n kommer vilja titta ut .
Jag hoppas på snart=)


Var till Thuns i måndags, med mamma och Thomas.
Tittade på lite kläder.. usch vad tråkigt det är att titta på kläder nu för tiden.
Nu vill jag bara föda och gå ner i vikt.. sen ska jag handla jäklar i mig! =)
Men men.. det var trevligt att vara där iaf!
Ska ta en lov dit senare också tänkte jag.

 I går var Elina på besök här i stor stan.
Vi gjorde inte mycket men det var trevligt ändå.
Satt mest här i soffan, drack en massa kaffe och surrade en massa.


Var till banmorskan igår också.
Allt såg bra ut.
Hjärtat slog, magen växer osv...
Jag har INTE ökat i vikt. snarare gått ner=)
Nej jag tror ju inte att jag gått ner i vikt men förra veckan när jag var till barnmorskan så hade i en annan våg och nu hade vi den vanliga igen.. så jag tror att den där som jag hade förra veckan visade lite för högt.
Det känns ju bra iaf!!

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra..
Det blir nog väldigt lugnt.
Sitter nog mycket vid datorn, kanske plockar lite här hemma.
var hungrig igår när jag gick och la mig och blev så jäkla sugen på pasta och skinksås..
så det ska jag nog laga senare idag också =)


Haha jag pratade med min kusin igår i telefon.Hon berättade om i förrgår när  Hennes son joel, 4,5 år stog och duschade. Hon satt vid datorn utanför och hörde honom hela tiden.
Efter ett tag så hörde hon att dusch strålen liksom stannade till. Den sprutade bara på ett ställe...
hon ropade in och undrade vad han höll på med, men fick inget svar, så hon gick in och tittade..
Då ligger ungen raklång på golvet med duschen i handen och sover.
haha.. sött=)
Synd att hon inte hann ta något kort.


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0