Äntligen har vi flyttat!

Nu sitter vi hemma i soffan och kollar på fotboll.
Hemma i huset.
Allt är flyttat, lägenheten är städad. Men det finns massor kvar att göra. massor som ska plockas upp och ställas på plats. Men det får ta den tid det tar, nu är vi i alla fall här.
ÄNTLIGEN!!

Har inte haft nå känningar heller =( Känner dock att det är ett jäkla liv i magen just nu, men inga mriktiga värkar =(
Konstigt egentligen att man kan längta efter att ha ont.. men det gör jag faktiskt.
Jag längtar efter den där smärtan.. antagligen för jag vet att det är för en god sak. =)
Tycker att h-n ska komma ut nu. vi längtar här...


Imorrn ska jag in till sala en sväng. Ska kolla på brottning.
Heby har sm där. så jag skulle gärna kolla lite.
Kolla hur allt till slut blivit efter allt jobb och planerande som jag och många många andra har lagt ner.
Folk var nöjda med lördagen iaf, bra brottning, mycket publik osv.. så det är ju kul!
Men som sagt jag skulle vilja se själv, så jag hoppas på en snabbis till silverstaden.

Nu är jag trött, och det värker i fötterna.. en kombination av all vätska och en jäkla massa stå och gå. kanske har det nått att göra med dom här extra 20 kg också. vad vet jag.. Det ska iaf bli väldigt skönt att gå och lägga sig i sängen nu, i nya sovrummet... =)
Sov gott 


LOVE 

Kommentarer
Postat av: tes

Grattis till inflyttningen :) Ruskigt skönt att ni har hunnit flytta nu då.. Bara bebis kvar.. Hoppas ni kommer trivas fint i nya huset nu!

2009-03-29 @ 10:26:31
URL: http://tes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0