barnmorskan=)

vaknade 9.45 idag, trött som en tok men jag tyckte ändå att det var dags att gå upp... så man inte sov bort HELA dagen.
Satt mig vid datorn och skulle fixa med inbjudningar till sm och lite loggor osv.
Det funkade inge bra! Min dator ville inte riktigt som jag ville.
Så kvart över elva kom jag på att jag skulle åka till mamma och låna hennes dator.
Var där strax efter halv tolv.
 Det gick ju inte så mycket bättre där... men jag fick ju lite gjort iaf!
När jag skulle skriva ut lite grejer så tog pappret slut och sen ville inte hennes skrivare fungera mer.
Usch vad less jag blir på datorer och grejer som inte fungerar som man vill.

Sen blev det till att stressa tillbaka till tärnsjö för jag skulle vara hos barnmorskan 13.30.
Men nu så... nu har jag gjort allt som skulle göras och resten av dagen får bli luugn.

Det gick bra hos barnmorskan iaf!
140 slag/min slog hjärtat.
symfys-fundusmått 33 cm.. precis efter "svenssonkurvan" .
Och jag ökar fortfarande i vikt.
16 kg har jag gått upp nu.
Hmm jag tycker det räcker gott och väl.. men icke då... Och än är det ju ett tag kvar.
Så kanske blir det nått kg till.
Vi får väl se =)

Det är en jäkla massa som ska bort sen också.
Men det får bli ett senare problem.
Nu ska jag till barnmorskan varje vecka fram till förlossningen.
Hoppas att det blir mest i Tärnsjö så man slipper åka till Våla en massa.
har iaf bestämt mig för att gå på bvc i heby.
det känns liksom mera åt rätt håll.
Okej det är lite längre att åka men, våla känns så fel.


Var till förlossningen igår ju. Inge bra!
Det gav mig ingenting faktiskt.
Vi tittade bara hur det såg ut där.
Och ärligt talat så skiter jag i det.
Antingen kommer man in sen när det är dags och så är det jätte lugnt... Inge bråttom alls.. nej men då hinner man väl se sig omkring då... (man kan ju räkna med att förlossningen tar ett tag)
Eller så är det bråttom som tusan.. men då skiter man väl fullständigt i hur fan det ser ut!
Jaja.. nu har vi vart där iallfall..

Imorrn är det föräldragrupp igen=)


v. 36+5
23 dagar kvar!!!





LOVE

Kommentarer
Postat av: Hanna

Inte lång tid kvar nu..... hurra!! :)

2009-03-04 @ 09:14:19
URL: http://hannananana.blogg.se/
Postat av: tes

Nära nu :) Hoppas den vill titta ut snart.. :) Kommer gärna och hälsar på sen när ni kommit i ordning. Snart dags för flytt också ju. vad roligt det måste vara, massa nytt nu. Bebis och bo. Glad för er skull!

2009-03-05 @ 20:01:29
URL: http://tes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0