bf 1

Jaha och igår blev det ingen bebis... Precis som jag hade trott.
Det är ju mer ovanligt än vanligt att det blir på datumet man får.
Nu är det bara att fortsätta vänta!

Snart kommer Lena hit, hon ska börja städa mitt badrum..
Och jag går här och skrotar, packar ner grejer i lådor osv.
Jag och Lina fick liite gjort igår iaf!
Vi fick upp alla köksgrejer i skåpen, och så fixade vi hyllor till en garderob och nu har jag fyllt den också.
Konstaterade att det är sjukt mycket grejer i ett kök (mitt kök) som man inte använder.
Vad mycket skit man har!! Men men..

Nej nu ska jag nog sätta på lite kaffe utåfall att Lena vill ha när hon kommer.. annars får jag helt enkelt dricka kaffe själv.


LOVE

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en bra fredag :)

2009-03-27 @ 09:55:58
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Elina

I helgen eller i början av nästa vecka!

Då jäklar! :)



Purrepårre

2009-03-27 @ 10:12:21
URL: http://www.sockerspjutet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0