bf

Jaha och så var den stora dagen här.. dagen man har gått och väntat på i 40 veckor.
Och det blev nog som jag trodde.. att ingenting skulle hända den här dagen.
Ska det bli någon bebis idag då lär det nästan sätta igång nu..
och det gör det inte.. jag känner ingenting =(
Men man kan väl säga att så här nära har det aldrig vart tidigare. =))

nu gäller det att hålla humöret uppe och inte bli allt för nere när folk ringer och frågar "har det blivit nått än", och
"när har du tänkt att föda då" osv. 
Än så länge tycker jag inte att det är jobbigt när folk frågar, men går man över några dagar, en vecka, inne på andra veckan aa då tror jag nog att det kan bli drygt.. 
Det enda ,man vill själv är ju att föda!! 
Men jag ska försöka att ta det bra =) 
Jag förstår ju att folk bara tycker det är spännande, och går och väntar dom också... klart att ni vill vet a =) 

Nej nu ska jag slänga i mig en kopp kaffe sen ska jag och Lina åka upp till huset och grejsa lite.. 
det är tanken i allfall, sen får vi väl se hur ycket som blir gjort =) 

LOVE  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0