bf4

God morgon.. eller god dag kanske, kl är ju faktiskt halv tolv.
Åh, jag har sovit så himla bra i natt, sköönt!Brukar vakna 100 gånger varje natt annars, men i natt har jag bara sovit.
Vaknade halv nio och hade ont i skallen, somnade om och sov ill 20 över 10 när elina ringde.
Så nu är jag utvilad.


Funderar på om jag ska börja greja lite här hemma nu, men jag vet inte om jag orkar.
Men nått lär jag väl göra idag.
Är lite less på det här nu efter att ha hållt på hela helgen och bara plockat..
Det lär väl bli klart nån gång iofs.. och det blir det inte av att jag sitter här.

Tänk att man kan längta efter smärta.. längta efter att ha så jäkla ont.. sjukt egentligen.
Men det är precis vad jag gör.. jag längtar efter att värkarna ska sätta igång.. ordentligt.
Jag vet ju att det är för en god sak... kanske är därför.
Är lite avis på dom människor som får tidigare än beräknat.. =)
kanske är det inte bara fördelar med det heller, men usch nu har man gått och längtat så himla länge, och så ska man dessutom gå över tiden.. jag blir ju tokig av det här.
det känns som att bebisen inte kommer bara för att jag tänker på det hela tiden.
Som att jag längtar FÖR  mycket.. men kan man det? Och kan man låta bli med det? Nej inte jag iaf!
Nu börjar Micke också... "känner du nått" "När blir det tror du" osv.. lilla älsklingen han längtar ju så han nästan dör han också.
Kan våran lilla plutt inte bara komma ut nu?! Jag vill jag vill jag vill.
 

LOVE


Kommentarer
Postat av: Hanna

Bebis kommer nog vilken dag som helst :)

2009-03-30 @ 13:01:17
URL: http://hannananana.blogg.se/
Postat av: tes

Den som väntar på nåt gott :)

2009-03-30 @ 18:28:18
URL: http://tes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0