ensam nu!

Full fart i helgen.. eller i lördags iaf. Åkte till sala på morgonen med svärföräldrarna.. =)
Gick lite på stan.. fikade lite. Köpte några linnen och lite smink. usch det är tråkigt att köpa kläder nu.
Vill bli smal!
Sen iaf åkte jag och Pricke till Uppsala och tittade på match.
Tifen förlorade dock.. men det var ändå en bra match, som var värd att se =)

PÅ lördag kvällen fick jag besök i sängen av ett gäng fulla karlar, =) haha Johan, Jimmy och Jocke.. slängde sig halvt över mig.. liksom deras sätt att säga hej på-- eller nått.
I söndags var vi till jimpan.. micke skulle fixa med nå eltjossan till nån diskmaskin..
Sen åkte vi till heby och åt mat hos mor min..
Vi fick paket.. =) Eller egentligen inte vi.. utan bebisen.
Lite bra å ha saker!! Åh jag älskar paket=)

I morse åkte min älskling till sundsvall coh jag är heelt ensam hemma nu!
Jag gillart inte! Inte att vara ensam på nätterna... och inte så många nätter i rad!
han kommer ju inte hem förrän på fredag.
Kanske tar nån övernattning i heby =)

Nehe.. om man ska titta om det är nå bra på tv kanske. Tror dock inte det.. men man vet ju aldrig.


17 dagar kvar till Bf!!
Barnmorskan i morrn.


LOVE

Kommentarer
Postat av: Hanna

shit bara några dagar kvar nu! Spännande!

2009-03-10 @ 07:23:36
URL: http://hannananana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0