förlossning

Jaha och idag ska man iväg till uppsala och kolla runt lite inne på förlossningen.
Kan ju bli intressant. eller nått.
Vet inte riktigt vad det är vi ska göra där. men jag antar att de ska visa förlossningssalen osv.
Ja ja det visar sig väl. =)

Möte ikväll också.. som jag lär pallra mig ner på.
Usch jag har ingen ork till det här med brottning längre.
Jag orkar inte hålla på med det.
Me det är väl bara att stå ut ett tag till. hmm
Kanske kan det bli kul snart igen.. bara det här med sm är över..


Och helgen har vart otroligt lugn. jaghar inte gjort nånting.
I lördags var jag bara hemma och låg i soffan och tittade på tv.
Söndagen såg väl ungeför likadann ut. Men det var faktiskt ganska skönt. =)

Nehe om man ska åka kanske...


LOVE

Kommentarer
Postat av: tes

Studiebesök på förlossningen :) Intressant, får ni se var ni kommer hamna och vart allt sker då? :)



jisses, det är ju snart dags.. hoho så roligt!!

hur känns det?

2009-03-02 @ 18:20:51
URL: http://tes.blogg.se/
Postat av: tes

okej på så vis :) men nu har du iaf sett det, alltid nåt. Vilket datum är bf? Förstår att du längtar, nu när det är så nära.. spännande som tusan ju, var är det ni har fått tag på hus? Skönt för er, slippa bo i lägenhet :)



Bara fint här, är ute på 4 veckors praktik nu på sjukhuset i Gävle, hur roligt som helst. :) Det går bra med pluggandet, önskar att man fick vara ute på praktik jämt bara... hihi



Kram

2009-03-03 @ 16:21:37
URL: http://tes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0