glad idag!

Ska alldeles strax ivög till doktorn. 
känner på mig att det kommer gå himla bra! 
Fast det är fredag den 13de. 

Jag är glad idag!! 
imorrn ska dom flytta ut ur huset... nästa helg ska dom städa klart! 
Så antagligen får vi komma in tidigare än 1a april. 
Hoppas hoppas!! 

jag har funderat lite på hur vi ska göra, med städning, flytt, tapetsering osv.. 
Känns som att det viktigaste är att flytta grejerna till huset och städa ur lägenheten.. 
Så kan man komma iordning lite grann och man har allting på plats. 
tapetseringen och målningen får nog vänta tills vi kommit hem från bb. 
Drygt om jag skulle få tidigare än beräknat och så kommer man hem till ett hus som inte alls är klart, utan det är bara rörigt och man är mitt uppe i att tapetsera.. nej usch då går jag under. 

Farbror Johan kommer ju snart bara gå hemma.. så kanske ska jag be honom om hjälp med tapetsering sen. 
Då har ju vi nått att roa oss med om dagarna. 
Öhh som att jag inte skulle ha det ändå.. med en bebis.. men oj vad mycket sovande det är i början.. 
så nog ska jag hinna med lite grann iaf!
Det kommer bli så bra så..... 

Nej nu ska jag nog klä på mig lite kläder och gå till doktorn, sen ska jag åka hem och se om karln min har kommit hem.. 


Mat hos farbror johan ikväll. trevligt!! 


LOVE

Kommentarer
Postat av: Sabina

NANNY!!!! vet du vem jag träffade i västerås idag?!?!?!??!?!! robert ramsell!!!!!!!!!!!!!!! :D helt otippat och jättekul! honom har jag inte träffat sen jag var 16 :D bobban liksom!

2009-03-14 @ 03:11:02
URL: http://sagonatt.blogg.se/
Postat av: tes

Spännande med flytt, är huset stort? Nu är det ju inte långt kvar alls. :) hoppas att ni har haft en bra helg!

2009-03-15 @ 23:11:36
URL: http://tes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0