helgen.

Har vart en lugn helg.
har inte gjort mycket alls.
Var till johan i fredags och käkade mat.
I lördags var jag till annelie och kenneth.. pappa och kenneth och några hade vart ute och fiskat så dom var också där.
sen var det lugnt, vi gick och la oss kl 23 i lördags tror jag... guud så skönt.
I går var vi ut till hällnäset en sväng, sen fikade vi hos pricke och lena.. ute i solen. UNDERBART!
undra tro om våren är på väg =)
Vi var och tittade på huset igår.. mina planer sprack först om hur vi skulle göra med tapeter.
men nu har vi kommit på en ny lösning.
och det kommer bli såå bra.
Hoppas att vi får flytta in nästa helg. =))

Nu har jag packat ihop lite flyttlådor. Mycket skit är det. usch.
skönt att flytta så man får gå igenom allting och rensa.

Ska iväg till barnmorskan idag också.. Får se om jag har gått upp nå mer i vikt. usch hoppas inte.
nu räcker det tycker jag


Nej fortsätta packa.

v 38+4
10 dagar kvar till bf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0