nallepuhs babyklubb

1 vecka (7 dagar) kvar till bf
39 fulla veckor

Lugn dag idag.
mamma kom och hälsade på en sväng i förmiddags, sen kom Johan också.
Han coh jag åkte till Heby, till returen och kastade lite skit.
Sen åkte vi hem igen =)
Jan hann väl vara hemma i 10 minuter innan Jimmy kom och hälsade på.
trevligt med lite främmande =)

har inte fått så himla mycket gjort idag.. men men.. man behöver ta det lugnt ibland också=)

Micke har legat hemma med migrän. Stackarn. Såna här gånger kan jag faktiskt tycka synd om honom..
till skillnad från såna gånger det är självförvållat.

Har haft en massa sammandragningar och förvärkar idag. Kul!! =) hihi
än så länge, när det inte gör skiit ont så är det lite roligt.. man liksom känner att det händer nått, och att det faktiskt kan komma en bebis vilken dag som hellst. Tror dock inte att jag kommer tycka det är lika kul när det väl sätter igång.

Åh jag blev medlem i nallepuhs babyklubb härom veckan.. =)
idag fick jag första paketet.. jag älskar nalle puh och grejerna var himla fina..
spec "barnets bok" där man ska fylla i en massa grejer, och sätta in kort osv.. ni fattar=)
den var himla fin!

Nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt!!


LOVE

Kommentarer
Postat av: Elina

Var det någon av dom vi kikade på på Ewerlöfs när vi var dit & handla pärmar.

Sjysta knip tills efter tisdag nu då :)

Så hoppas vi på fint väder, så vi kan vila på altan i solen någon timme ;)

Vi hörs imorgon!

Puss!

2009-03-22 @ 19:14:26
URL: http://www.sockerspjutet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0