"nehe om man skulle gå och skära halsen av sig kanske"

plocka, rensa, kasta, spara, packa.. usch det tar aldrig slut.
Det är hur mycket som hellst att göra, men jag vet inte vad jag ska göra.. det blir liksom ingenting gjort.
Det blir rörigt och jag vet inte vart jag ska fortsätta.

Har tagit en paus nu, sitter och tittar på one tree hill.. mycket bra serie!!


Jaha och hur ser veckan ut för min del då?!
På tisdag kommer nog Elina hit och leker med mig.
jag ska också till barnmorskan på tisdag.
imorrn ska jag nog åka till Heby och tvätta bilen.
På fredag kommer Lena hit och ska börja med städningen lite smått.

Mm det  bir nog en bra vecka!=)
Har inte tänkt att föda.... jag väntar med det tills vi flyttat!!
Åh om man ändå kunde bestämma sånt!?

v39+3
4 dagar kvar till bf!!


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0