tandläkarskräck från och med nu

Usch jag har vart med om dom värsta minuterna i hela mitt liv hittils. 
jag var hos tandläkarn imorse och usch det var inget kul! =( 
Först kände jag att jag fick ont i magen och ont i ryggen.. tänkte att det är väl för att jag ligger på rygg, det är ju inte så skönt nu för tiden.. men sen började jag svettas som en tok och bli yt i huvet och sen plötsligt var allting svart. 
pinsamt jag hade svimmat i tandläkarstolen! 
vette sjutton vad som hände men nått blev det! 
Åkte till mamma sen och har sovit en massa timmar.. och nu börjar det kännas bättre. 
Yr i skallen fortfarande bara! 

hade ju tänkt att åka till Sabina på eftermiddagen men det blir nog inget med det. 
Orkar inte sätta mig och köra bil om jag ska vara yr! Så det får helt enkelt bli någon annan gång.  Tyvärr!! 

Sitter fortfarade hemma hos mamma.. tror att jg ska käka här ikväll.. orkar inte åka hem och laga mat så jag väntar här tills hon kommer hem så får hon laga mat till mig.. =) 
Kanske pannkaka det vore smarrigt! =) 


Ska lägga mig och vila en stund till och se om jag blir frisk i huvet snart =) 

Saknar min älskling... vill att han ska komma hem nu, 
nu är jag trött på att vara ensam.. 


LOVE 

Kommentarer
Postat av: Sabina

hej! jag har inga pengar på mobilen så jag kunde inte svara. men usch vad läskigt det där :s hoppas att det blir bättre snart så att vi kan ses :) lova att höra av dig när bebisen kommer! puss

2009-03-12 @ 21:48:13
URL: http://sagonatt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch va läskigt!



Hoppas du mår bättre nu..



Shit, snart är du mamma på riktigt?

Spännande!!! Längtar, för din skull :D

Det kommer gå så jäääävla bra, du kommer bli en toppenmorsa!!!

2009-03-12 @ 21:50:28
Postat av: Ewe

Föregående inlägg postat av mig :D

2009-03-12 @ 21:51:36
Postat av: nanny

tack ewe =)

Jag tor faktsiskt också att det kommer gå rätt bra =)

Och Micke kommer bli en underbar pappa också =)

Ja snart är vi föräldrar på riktigt, för alltid, nu finns det ingen återvändo=) hehe..

Hoppas allt är bra med dig!

2009-03-13 @ 08:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0