Tuff dag!

Det har vart en lång dag men mycket städning, tvättning, och ett jäkla massa plockande.
Imorrn kl 9.00 så drar vi igång med flytten. Imorrn så sover vi första natten i huset.
Äntligen!!! Nu blir det av.. på riktigt!

Lena har vart himla duktig idag måste jag säga.. hela badrummet är städat och klart, och mycket i köket är klart också..
och det är ju trots allt det som är det värsta.
Är så himla tacksam för all hjälp.
föräldrar, svärföräldrar, syskon.. mm ni är guld värda allihop.

Nu har jag ont i benen för att jag gått och stått upp så mycket.
Så nu väntar bara sängen.. en sista natt på stinsen.

God natt!

LOVE


Måste ju föresten säga GRATTIS GRATTIS GRATTIS till min kära vän Sabina som kommit in på skolan i England..
I september börjar hon plugga "foto"
(eller nått sånt, tror det heter ).. och åh.. jag är så glad och stolt=)
det kommer bli så himla bra!! GRATTIS!

Kommentarer
Postat av: tes

VAd rooligt!! Hoppas de går fint med flytten och skönt att ni får en massa hjälp med allt. Hoppas bebis kommer snart..

2009-03-28 @ 13:11:40
URL: http://tes.blogg.se/
Postat av: Sabina

Åh tack Nanny :D Vad söt du är!

2009-03-29 @ 10:04:09
URL: http://sagonatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0