uppe med tuppen! =)

vaknade tidigt i morse och var pigg =) 
Helt otroligt.. annars brukar det vara så att jag vaknar tidigt, men är trött som sjutton och ändå kan jag inte sova mera.
men idag så ä jag pigg! Skönt!! 

Ska till läkarn idag! Hoppas på att få bli sjukskriven nu sista veckorna innan det är dags. 
Orkar verkligen inte jobba mera nu. 
Så vi får se hur det går. 
Fick dock läkaren på vårdcentralen som ingen annan vill ha... hon kan vara lite vrång men men... 
jag var tvungen att ta en tid idag så... vi får hoppas på det bästa nu helt enkelt. 

Jaha och nu är man inne i v.39. Spännande, det är snart dags! 
v 38+1 
13 dagar kvar! 

idag kommer min älskling hem också... skönt! 
Nu är jag JÄTTE trött på att vara ensam =(

Händer det nå kul i helgen då tro?!
Ska nog tvätta fönstrena imorrn, mamma kommer och ska hjälpa till. 
Tänkte ta det nu, så slipper man det när städningen av lägenheten ska göras när vi flyttar! 

Finns det nå kul att göra på internet en dag som denna,jag har liksom ingetatt göra och vill få tiden att gå. 
mm ja får ta å kika helt enkelt. 


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0