konstigt!

Jag mår bra!!
Usch!!
Jag får dåligt samvete av att säga det!
Är inte det rätt sjukt?!

Vem vill inte må bra liksom? Typ alla!
mm och jag mår bra nu, jag mår sjukt bra faktiskt!!
jag är glad!
Och lite trött, men jag mår bra =)

Konstigt är det!
Allt är konstigt just nu.
Finns ju inget som är sig likt.
Ingenting.
Men va gör dä?
Jag mår i alla fall bra, bättre än vad jag gjort på så himla länge.

Skönt!!

Imorrn ska Wilma till Micke igen.
Usch!!
Jag vill inte vara utan henne.
Det är jobbigt. Vill ju egentligen vara med henne jämt.
Men men, det är klart att hon ska få vara med sin pappa också.
det kommer jag aldrig ändra på.


Jag saknar tärnsjö lite. Mest Lina.
Vill ju fortsätta umgås med henne fast jag flyttat.
Men det kommer ju helt klart att bli annorlunda!
Men lite kan vi ju leka ändå.


Jag älskar min fina dator=)) Haha..
min och min.... öh aa min lånade dator som jag aldrig kommer lämna tillbaka ;)
I love it!

jag ska ta en öl nu, sätta mig i soffan, prata lite skit med mamma ( hon kommer snart hem från jobbet)
och sen ska jag sova länge länge länge imorrn


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0