sjukt

det var mitt beslut, bara mitt beskut.
Men det betyder inte att jag inte tycker att det är jobbigt. För det tycker jag.,
Det är sjukt jobbigt, allra hellst för wilma. Att inte få träffa henne varenda dag är hemskt. Det gör ont i hjärtat.
Men allt blir väl bra så småningom.
Och alla kommer att må bra igen. <det vet ´jag.
Men det känns hemskt att såra nåon så här.
Hemskt!

Alla blir lika förvånade när dom får höra.
Bara för att man inte bråkar så betyder det inte att ett förhållande är bra,
Det kan vara knas utan att det märks.
Jag vet att jag är största jävla idioten i mångas ögon.
tyck gärna det, jag förtjänar väl det antar jag.
Hur som hellst så är jag nöjd med mitt beslut,
Jag ångrar det inte, och jag tror att alla kommer att må bra snart igen.

Wilma du är mitt allt, jag älskar dig så otroligt mycket!!


Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag tror på dig! och jag tror det kommer bli bra till slut! hör av dig när du behöver! och kom när som! Hälsa skruttan! kramkalas

2009-11-09 @ 21:12:02
Postat av: nanny

Tack Ewe!! Du är väl för gullig! =)

Vi hörs snart. Puss puss

2009-11-09 @ 23:37:42
Postat av: Sabina

NANNY! skriv ett brev och berätta hur livet är. jag saknar dig!!! pusskram

2009-11-10 @ 15:36:44
URL: http://whenbirdsfly.blogg.se/
Postat av: Hanna

så länge du mår bra, så skiter du i alla andra. Finns här Nanny, på msn, fb eller nå om du vill prata! Pussa Wilma från mig. Kram

2009-11-12 @ 17:12:40
URL: http://hannananana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0