en tråkig höstdag

Att man alltid ska bli så shoppingsugen när det är höst och grått och kallt.
Jag vill handla en massa varma gosiga kläder, jackor, stövlar, tröjor sjalar och mössor och vantar osv.
Faktiskt så var jag och handlade lite i lördags med svärmor och Wilma.
Det blidde en jacka och en klänning och en tröja.
Men jag vill handla mera.
KLänning.. ja det är tiffesten nästa helg. Då måste man vara fin=)
Och tif festen brukar alltid vara lika kul. Förutom förra året, jag var gravid och allmänt tråkig. Blev trött på alla fulla, högljuda människor så jag gick hem tidigt. 
Den här gången ska jag ha roligare, och barnvakt är redan fixad. 
Mamma ska ha Wilma så det kommer bli skit bra det här=) 

Lina var nyss här, vi satt och funderade på vad vi ska hitta på för skoj innan festen. 
Antagligen kommer micke jimmy och alla andra fotbollsmänniskor förfesta på eget håll. 
Vi får styra upp något själva då. 
Men det blir säkerligen bra det också. 

I fredags var jag och Wilma på brgravning. Min morfar har dött. 
Usch det är aldrig kul med begravningar. Men denna var ganska så lättsam ändå. 
Säkert för att jag hade wilma med mig, var ju tvungen att koncentrera mig på henne också. 
Och Micke var på kryssning med jobbet. 

Elina var här i helgen också. Lika trevligt som vanligt! Vi var till Jimmy och lina en sväng och så var vi förbi på världens tråkigaste "fest". Har aldrig vart med om något så tråkigt tror jag. 
Usch man börjar bli gammal och gaggig. Inget är kul längre. 
Det bästa är att bara vara hemma och mysa med Wilmisen. 


Lillskrutten sover, hon har sivit i flera timmar, inte likt henne. 
kanske ska ta och väcka na så att hon sover i natt också. 
 Puss Love
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0