SKANDAL!!

Vilket jävla runk!!!!
Tif festen är inställd!
åhhh, jag som hade sett fram emot det där så himla länge.
Barnvakten var klar sen flera månader tillbaka!
Och så blir det inget!! Hade ju till och med köpt en klänning just för detta tillfälle!
Åhhh, jag är arg, och ledsen!!!

Inställt pga för några anmälningar!
Varför kan folk bara inte anmäla sig i tid?
Det var ju massor med folk som skulle gå, men som inte anmält sig.
Dom tar för givet att det går bra att anmäla sig samma dag!
Men så kunde man inte göra.
Smart drag!
Idioter!

Nu får man styra upp något på egen hand istället.
Pratade med mamma idag och sa att dom inte behöver ha Wilma den helgen.
- Nej men då får ni köra ner henne i alla fall, för jag ska vara barnvakt!!!
Ja ja, men jag kan ju inte ha barnvakt och sen sitta hemma och glo då blir jag ju tokig.
Då saknar jag ju ihjäl mig.
Lina brukar vara otroligt duktig på att styra upp saker och ting, så jag överlämnar det år henne=)


Nu ska jag snart väcka dotra min och åka in till stan för att träffa karln, sen ska vi handla! =) Yeeey.


Love


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fasen, jag saknar ju er ocksa!!! Och jag vantar fortfarande pa ett brev fran er. For du fick mitt brev va?

Jag kommer hem i sommar, men ni kan ju alltid komma hit och halsa pa :D PUSSSSSS

2009-10-28 @ 13:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0