hemmafru Nanny?!

Jag måste träffa folk nu.
Är så jävla beroende av att träffa, umgås och prata med vuxna människor.
Snart glömmer jag bort det svenska språket tror jag.
Bröjar prata bebis språk.
Och kom nu ihåg kära vänner att detta inte är något illa menat mot Wilma, inte alls.
Jag älskar att vara hemma med henne men som sagt så måste jag också ha lite annat sällskap emellanåt.
Idag skulle Micke ha mat klar när han kom hem klockan fem.
Kvart över sex började träningen.

-hej pappa
hejdå pappa.

Fan i helvete så jävla less jag är nu.
Energin har bara forsat ur mig, och nu är det helt tomt.-
All energi är borta.

Nu ska wilma sova om ett tag, och så  småningom kommer micke hem

- godnatt pappa.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Kom hit! och umgås med mig!!! :D ta med dig Wilma vett ja,, ni får ett eget rum :D Är ni med i nån föräldragrupp?



Hoppas det känns bättre.

KRAM

2009-09-14 @ 20:17:51
Postat av: Karro

Ni ska ju snart utomlands Nanny, håll ut. Snart semester för er alla :)Ni kommer få det jätte skoj. Och snart kommer kanske jag och din lillebror (om du orkar med han, haha) och umgås med dig :)

2009-09-14 @ 23:04:47
URL: http://karro89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0