bada bada bada

Min dag har vart bra! =)
På förmiddagen var jag hos mor min och så var jag till Karlsson en sväng för att köpa en par badbyxor till Wilma.

klockan fem kom Sofie och Joel och hämtade mig och Wilma här hemma och vi åkte til badhuset och badade.
Mysigt! Wilma är helt galen i vattnet. Hon älskar att bada. Och jag älskar att bada med henne=)

Hampus är hemma i Uppsala.. ganska skönt faktiskt att få mysa bara med Wilma.
Mmm man uppskattar saker mycket mer när man inte träffar henne varje dag.
Och när hon kommer från Micke blir man så glad av att se henne så man nästan kan börja gråta.

I morgon hoppas jag på ett besök av Elina.
Får se om hon kommer förbi en sväng efter att jag och Wilma vart på Bvc.
Wilma ska mätas och vägas igen och det ska bli riktigt spännande att se hur stor hon har blivit..
Jag tycker hon växer massor hela tiden.


Nehe nu ska jag ta en kopp kaffe, titta lite på tv och sen ska jag krypa ner i sängen..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0