Min älskade Wilma

Bättre dag idag!
Jag och Wilma var och hälsade på Nessan och Filippa.
Det var trevligt. Helt galet vad det där lilla livet växer..
Hehe och det gör iofs Wilma också.

Det finns dagar då jag har så sjukt dåligt samvete...
Idag har vart en sån dag.
Jag har dåligt samvete för att jag lämnade Micke. Inte för hans skull utan för Wilmas.
Tänk om hon inte kommer att förstå?!
Det är hemskt, jag vill ju alltid Wilmas bästa. Hon är mitt allt och det som betyder allra mest för mig.
Jag skulle aldrig göra något som skadade henne.
Tänk om hon tycker det.
Min lilla skruttunge. Jag visste inte.. förrän vi fick henne att man kunde älska en människa så otroligt mycket.
Det går inte att beskriva. Jag hoppas att hon kommer förstå, och förlåta, och älska sin mamma.



MAMMA ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0