Tvätt, tvätt, tvätt

Vilken otroligt seg dag det är idag.
Jag ät trött, håller på att tvätta, men min tvättstuga är den sämsta i hela världen.
Tummlarn funkar typ inte så när en maskin med tvätt är klar så är det i tummlarn fortfarande blött.
VÄDRELÖST!!
Det tar ca hundra år att bli klar med all den här tvätten som jag lyckats samla på mig.

Idag åker Wilmisen till Micke igen.. Usch det är alltid lika tråkigt när hon ska åka.
jag ska in till Uppsala ikväll, blir väl där hela helgen kan jag tro.
på lördag ska jag bada =) yeeej... och så ska vi till Ikea och kolla på kök yeej.

Mmm jag tror att våran lägenhet kommer att bli kanske den finaste någonsin.
Och jag längtar som en tok tills vi ska flytta in.


Det är 2 månader kvar tills Wilma fyller ett år. Helt sjukt vad fort tiden har gått.
Mammas lilla tjej blir så himla stor. Snart kan hon gå också, det är inte långt kvar.
Hon springer ju på för fulla muggar med gå vagnen och honj har balansen när hon står upp själv..
Så snart så =)
Då blir det inte en lugn stund kan jag lova... kanske får man bättre kondis då på köpet när man inte gör annat än att springer efter henne.

Nej ner i tvättsugan igen då kanske..


Puss love


Kommentarer
Postat av: Lina.

Det där med bättre kondis tycker jag låter bra, eftersom du ska springa Lidingöloppet med mig i höst. Oh yes!!

2010-01-28 @ 22:30:16
Postat av: Nanny

Haha.. mm absolut... eh jag jobbar med kondisen så får vi se hur det blir med lidingöloppet ;)

2010-02-02 @ 20:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0